علی محمد عطابخش در ویدئو کنفرانس روسا و کارشناسان ادارات بهزیستی شهرستانها گفت: سامانه دیده بان به منظور برقراری ارتباط بین جامعه هدف و مدیران و مسئولین بهزیستی است و عموم مردم و جامعه هدف بهزیستی می توانند مسائل و موضوعات خود را از طریق این سامانه بیان کنند و در اسرع وقت پاسخ را دریافت کنند.
وی با اشاره به چاپ و توزیع پوسترهای سامانه دیده بان در بین مراکز دولتی و غیردولتی تحت نظارت بهزیستی گفت: این مراکز وظیفه اطلاع رسانی سامانه دیده بان به مراجعان خود جهت هرگونه انتقاد یا شکایت را دارند.
مدیرکل بهزیستی استان یزد سامانه دیده بان با خط ۱۴۸۲ را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بهزیستی دانست و اظهار داشت: تماس با این شماره از طریق خط تلفن ثابت و همراه همه روزه از 8 صبح لغایت 20 شب امکان پذیر است.
وی همچنین از مردم خواست تا هر گونه شکایت از مراکز دولتی و غیردولتی بهزیستی را به این سامانه گزارش دهند تا مورد بررسی و پاسخگویی قرار گیرد.
مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: از طریق سامانه دیده بان بهزیستی به شماره ۱۴۸۲ پاسخگویی به شکایات مردمی در کوتاهترین زمان ممکن با دقت و سرعت بالا انجام می شود.
کد خبر 25846
نظر شما